Texting My FIANCE DIRTY Song Lyrics Prank! *Leads To Something Else*

2020 12 سپتامبر
715 536 بازدید

Comment the song names below if you know it!
J80Fit: jatiecorp.com/collections/j80...
Exclusive Jatie Website: Patreon.com/jatievlogs
PROPOSAL VID: irworld.info/show/fy-lm-h-y/imyGe69leLydq5k.html
NEW MERCH: fanjoy.co/jatie
Makeup giveaway!
Follow @jatiebeauty for a chance to win!
SUBSCRIBE & FOLLOW ON THE IG FOR A CHANCE TO WIN SOME AIRPODS!
@joshbrueckner
@katiebetzing
@jatiebeauty
Tiktok: @joshxkatie
-PRANK WARS-
You can look but you CANT touch prank: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jKmGm5GnrNJ2uKo.html
Being PDA in front of our friends: irworld.info/show/fy-lm-h-y/YoKAaKZkfMt6usg.html
Being mean to my fiancé: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jp5mipqIdtWe2pE.html

•Follow Us On Social Media•
Instagram: @katiebetzing @Joshbrueckner
Fitness Instagram @J80Fit
Twitter: @ktbetzing @Joshbrueckner
Snapchat: @k80betz @Joshbrueckner
How we met: irworld.info/show/fy-lm-h-y/eplmg7qehpNfx9A.html
Katie’s Main Channel: irworld.info...
Business inquiries: j80vlogs@gmail.com

نظر
  • 😂😂😂

    STRIKEFURYSTRIKEFURYپیش 11 ساعت
  • OKAY but their intro is THE cutest

    Eva SchmidtEva Schmidtپیش روز
  • Katie: "You cant do anything while im filming." "What about after were filming?"

    Drew FordDrew Fordپیش 3 روز
  • WAP song 😬❤

    Denigris SilvaDenigris Silvaپیش 3 روز
  • HES HILARIOUS OMG 🤣🤣🤣🤣🤣

    Tahira DevonshireTahira Devonshireپیش 3 روز
  • She doesn't even do lyric text prank anymore. You should lowkey start doing them again

    Haylie LockhartHaylie Lockhartپیش 4 روز
  • heyyyy

    amanda ashamanda ashپیش 4 روز
  • Hey we have the same birthday

    Isla WallaceIsla Wallaceپیش 5 روز
  • My birthday is September 5th

    Softball Softball26Softball Softball26پیش 10 روز
  • Sorry but I had to watch the vid soz lol

    Kskz NkkKskz Nkkپیش 11 روز
  • hi i love all of your vids keep it up i love you guys

    Doran FamilyDoran Familyپیش 14 روز
  • The outro was a bit rushed 😏

    Bea27Bea27پیش 15 روز
  • E being 12 when this video came out: *actually clicks off the video when Katie said* Comes back today on my 13th birthday, to watch it. Obey the Jatie Fam.

    Abby CaseAbby Caseپیش 15 روز
  • Under the age 13 leave the video Me: I’m 14 that good enough

    it is what it isit is what it isپیش 16 روز
  • Katie is the best at the text pranks I love you Jatie vlogs for life!❤

    Greg HerrboldGreg Herrboldپیش 18 روز
  • You know people under 13 still watch this Or maybe nag idk 🤪

    Muffin 24Muffin 24پیش 24 روز
  • When Katie said wet ass and then said it don’t want to swear. She just did. I’m team josh

    Jatie edits218Jatie edits218پیش 25 روز
  • #teamkaietyyyyyy🤛

    Pranjal GargPranjal Gargپیش 27 روز
  • All your fans are 11-15 and 90% of ur videos are sexualized and it’s honestly disgusting, you know your fans are young why are you putting out content like this ? IRworld has gone to shit, you have a fan base why don’t you start making content that’s actually for KIDS

    Abby SAbby Sپیش 27 روز
  • Im 12 i know WAP by heart

    Javan GarciaJavan Garciaپیش ماه
  • Everyone get a man like Josh

    TiffanyMarieTiffanyMarieپیش ماه
  • I CANT WAIT for a Jamie kid omg

    BellaBubblieBellaBubblieپیش ماه
  • My birthday is September 4

    Angelique PineroAngelique Pineroپیش ماه
  • We app know what they did after this vid🤭😏

    God's Gift LovelyGod's Gift Lovelyپیش ماه
  • We all know now that josh is dirty underneath the layer we see 👀

    Arieal DarbyArieal Darbyپیش ماه
  • NEVER

    Carol OsterhoutCarol Osterhoutپیش ماه
  • I love the way katie said birthday(birday)

    Lillian JohnsonLillian Johnsonپیش ماه
  • Team Katie all day everyday 🤗😊

    Daniella SolomonDaniella Solomonپیش ماه
  • Fan

    Julia MaasJulia Maasپیش ماه
  • Happy birthday mines is September 12 it’s close and I am a huge

    Julia MaasJulia Maasپیش ماه
  • Yep they probably did the nasty

    Milli ShafferMilli Shafferپیش ماه
  • Do more pranks on josh

    Nicholas JonesNicholas Jonesپیش ماه
  • #jatiefamalwaysplug

    Heather TravisHeather Travisپیش ماه
  • A LITTLE DIRTY GIRLLLL JK LMAO LOVE YOU 😍

    Taylynn HarderTaylynn Harderپیش ماه
  • ummm katie we thought my mom had a dinus infection and she got tested and she had covid

    Kate MettKate Mettپیش ماه
  • A LITTLE pfff sure lol Edit jolt shit 1 like no joke I’m so happy

    ESG SpeedyESG Speedyپیش ماه
  • Is anyone going to ignore the fact that she has 80 not read texts!!! Love you guys tho!

    Tiera SteligaTiera Steligaپیش ماه
  • Opps

    Peache UnicornPeache Unicornپیش ماه
  • Josh came back really happy😂

    Bethany HallBethany Hallپیش ماه
  • I'm only 11 is there a problem with that

    Alexis BolenAlexis Bolenپیش 2 ماه
  • WHEN ARE YOU GETTING MARRIED OMG lol

    Lyle Gyzmo3202000Lyle Gyzmo3202000پیش 2 ماه
  • They're the cutest

    Sreshtha SenapatiSreshtha Senapatiپیش 2 ماه
  • It's more than PG 13 not R but a little above PG 13

    Arabella D'AgostinoArabella D'Agostinoپیش 2 ماه
  • She said birthday werid

    a n i a k a r i s h m aa n i a k a r i s h m aپیش 2 ماه
  • I'm scared for what they did after video

    LarrsLarrsپیش 2 ماه
  • More like PG 20

    Michelle BuckmanMichelle Buckmanپیش 2 ماه
  • Imma certified freak Anyway I don’t give a damn

    Thomas Van EttenThomas Van Ettenپیش 2 ماه
  • Funny....my birthday September 13th

    Jessica nicole ThackerJessica nicole Thackerپیش 2 ماه
  • You are my fav guys.... Pls reply and say hi..... 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    Nitu BiswasNitu Biswasپیش 2 ماه
  • I love you Jaties Vlog I am from Switzerland and I am you bigges Fan !!!

    MaximilianaMaximilianaپیش 2 ماه
  • I feel bad for Josh but I think he was O.k after the vid

    Matilda GrooverMatilda Grooverپیش 2 ماه
  • it said birthday sex :)

    Kelsie SquadKelsie Squadپیش 2 ماه
  • I look up the full lyrics and it's a little much since i am only 12........

    Ava JonesAva Jonesپیش 2 ماه
  • Me 12 still watching the video lol 😂

    Ava JonesAva Jonesپیش 2 ماه
  • beauty and the beast

    sheldon larimersheldon larimerپیش 2 ماه
  • Prank idea for Katie: Katie pack you stuff in the middle of the night crying, kinda trying to be quiet but not. And then see how Josh reacts. This is not my idea. But make this blow up so Katie can see this.

    Chloe PalafoxChloe Palafoxپیش 2 ماه
  • Prank idea for Katie: go outside and don't come back until midnight but when u come back u have to have bruises and blood and a black eye then pass out, but don't answer any of his calls, this is my idea like copy paste so she can see!!!

    Unicorn And my sisterUnicorn And my sisterپیش 3 ماه
  • Happy belated b-day Katie

    Desiree EvansDesiree Evansپیش 3 ماه
  • Team Katie

    Michelle HulmeMichelle Hulmeپیش 3 ماه
  • so ummm.... what happened after the video....

    ella roseella roseپیش 3 ماه
  • My mom walwalked in on me watching this and it was at the beginning where they had the eggplant and my mom walks in and says " what are you watching!?! That's a winer you know" and i was like 🤷‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    Magaen KvetonMagaen Kvetonپیش 3 ماه
  • Josh is soooo cuteeee.... Hahahaaha...his reactions...lets start in the kitchen

    Aadya JhaAadya Jhaپیش 3 ماه
  • SHE SAID YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!

    Nick the NameNick the Nameپیش 3 ماه
  • Yo our boy josh needs to chill 😂🤣

    Olivia SidesOlivia Sidesپیش 3 ماه
  • Me watching this at thirteen i know this songs

    Semesters GraingerSemesters Graingerپیش 3 ماه
  • Pause at -3.30 😳

    Veah EliotVeah Eliotپیش 3 ماه
    • 3:30

      Brealeigh ElenaBrealeigh Elenaپیش 3 ماه
  • 0:23

    Good BadGood Badپیش 3 ماه
  • Ha ha ha 😂😂

    Jamie Lee AshtonJamie Lee Ashtonپیش 3 ماه
  • You're literally the queen of lyric videos

    RJRJپیش 3 ماه
  • So funny😅

    Louwla SmitLouwla Smitپیش 3 ماه
  • I love how its just cardi bs music

    Dakota .SDakota .Sپیش 3 ماه
  • I love how its just cardi bs music

    Dakota .SDakota .Sپیش 3 ماه
  • Omg we have the same birthday

    AesthetixAesthetixپیش 3 ماه
  • My Grammy was watching Facebook and fell asleep and I kept hearing your videos come on on Facebook so I wanted to watch you

    Morgan DrummondMorgan Drummondپیش 3 ماه
  • No

    Allison youngAllison youngپیش 3 ماه
  • Where did u get those photos in the background they are so nice ?

    Orlaith DonnellyOrlaith Donnellyپیش 3 ماه
  • Now you gotta do a text lyric prank on Bella

    Lindsey LucyLindsey Lucyپیش 3 ماه
  • garth brooks

    Emily KrescoEmily Krescoپیش 3 ماه
  • I'm confused hol up hol up HOL UP I thought no baby making after the wedding ;-;

    Zizi AgyeiZizi Agyeiپیش 3 ماه
  • I am 10 but I will still watch🙉🙈🐡🐙🤤😬🤫🤭🤗

    Candie BowmanCandie Bowmanپیش 3 ماه
  • the pic is when i was 8 years old now im 16

    Sohely FernandezSohely Fernandezپیش 3 ماه
  • wtf my birthday is in September 9 what!!!!!!!!!!!!

    Sohely FernandezSohely Fernandezپیش 3 ماه
  • Its the eggplant emojis for me.

    Carissa Ann ReidCarissa Ann Reidپیش 3 ماه
  • Wap

    Ray RayRay Rayپیش 3 ماه
  • I am really late but happy birthday 🥳🥳🥳

    Dallas Liza Louise PelletierDallas Liza Louise Pelletierپیش 3 ماه
  • Im 11 and i watch that song😂

    Nicolle ParisNicolle Parisپیش 3 ماه
  • Pg 13 I just turned 13 today

    IG-EvadeToxicIG-EvadeToxicپیش 3 ماه
  • who else thought she was actually gonna say birthday bleeb

    Heaven RobinsonHeaven Robinsonپیش 3 ماه
  • IM TURNING 12 HAHA

    Heaven RobinsonHeaven Robinsonپیش 3 ماه
  • Dirty little Josh

    Emmalyn MacKenzieEmmalyn MacKenzieپیش 3 ماه
  • Poor Josh Katie you should apologize 😏😏😏😏🤣 lmaoooo

    Alexis ClineAlexis Clineپیش 3 ماه
  • I died when he said "your making it very hard to walk the dog right now " and " ur trying to get a early present", "I'm trying to make everyday ur birthday then"

    Alexis ClineAlexis Clineپیش 3 ماه
  • MY BIRTHDAY IS SEPTEMER 14TH. SO CLOSE.

    Arshia SinghArshia Singhپیش 3 ماه
  • #TeamKatie all the way

    Meredith TolleyMeredith Tolleyپیش 3 ماه
  • live on what website???

    parsa pishyarrparsa pishyarrپیش 3 ماه
  • When did their content get so freaky😂

    Chelsey FloresChelsey Floresپیش 3 ماه
  • Music is wap

    Gordon RamsayGordon Ramsayپیش 3 ماه
  • wHoLe

    SevenperfectangelsSevenperfectangelsپیش 3 ماه
  • Katie: this is a little pj 13 so if you are under age please click off Me: literally 8 Me: nAw I cAn’T mIsS a jAtIe vIdEo Me: watches while video anyway...

    SevenperfectangelsSevenperfectangelsپیش 3 ماه
    • Umm

      Brealeigh ElenaBrealeigh Elenaپیش 3 ماه
  • 9 months later...

    LottieLottieپیش 3 ماه
IRworld