OUR LAST GOODBYE..

2020 29 دسامبر
471 809 بازدید

We love you Jatie Fam!
J80Fit: jatiecorp.com/collections/j80...
Exclusive Jatie Website: Patreon.com/jatievlogs
PROPOSAL VID: irworld.info/show/fy-lm-h-y/imyGe69leLydq5k.html
Makeup giveaway!
Follow @jatiebeauty for a chance to win!
SUBSCRIBE & FOLLOW ON THE IG FOR A CHANCE TO WIN SOME AIRPODS!
@joshbrueckner
@katiebetzing
@jatiebeauty
Tiktok: @joshxkatie
-PRANK WARS-
You can look but you CANT touch prank: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jKmGm5GnrNJ2uKo.html
Being PDA in front of our friends: irworld.info/show/fy-lm-h-y/YoKAaKZkfMt6usg.html
Being mean to my fiancé: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jp5mipqIdtWe2pE.html

•Follow Us On Social Media•
Instagram: @katiebetzing @Joshbrueckner
Fitness Instagram @J80Fit
Twitter: @ktbetzing @Joshbrueckner
Snapchat: @k80betz @Joshbrueckner
How we met: irworld.info/show/fy-lm-h-y/eplmg7qehpNfx9A.html
Katie’s Main Channel: irworld.info...
Business inquiries: j80vlogs@gmail.com

نظر
  • We love y’all! We couldn’t leave the Jatie fam❤️ thank you guys for all the concern about my injury as well, that video will be going up tomorrow 🥺

    Jatie VlogsJatie Vlogsپیش 20 روز
    • You guys made me cry, I thought you really quit youtube and then this will be the last video. :( But I'm glad this was a prank. Jatie Vlogs is my most favorite IRworldrs. (Please read this and can you say hi to the Della Fam for me, Thank you). Love you guys!!!!

      Sara MedleySara Medleyپیش 4 ساعت
    • I knew it was a prank because when I looked up the video it was in the pranks section like I looked up jatie pranks and the new video came up lol

      The Shallie ShowThe Shallie Showپیش 20 روز
    • I m so glad you gusys are back❤❤😉 Love you gusys!!❤

      Rohandri MasuretRohandri Masuretپیش 20 روز
    • We should just not watch one of there videos for payback

      connor turnerconnor turnerپیش 20 روز
    • 🙏🏻

      Sara ElizabethSara Elizabethپیش 20 روز
  • That last video before josh gets terribly hurt

    Bailey LifeBailey Lifeپیش 21 ساعت
  • Josh are your legs ok Katie you are the best

    Lilxsaurus _Lilxsaurus _پیش روز
  • Katie: *crying* Josh: in case u can’t see she’s crying Me: *cracking up*

    Christina MadiganChristina Madiganپیش 2 روز
  • Im realy done i was about cry

    Chary RiveraChary Riveraپیش 3 روز
  • 😭😭 U SCARED ME! D: please don’t do it again I was crying...

    Yang YangYang Yangپیش 3 روز
  • I used to be fans of your channel. Maybe you will never read this comment. But as a citizen of US, you two have no moral responsibility for what's happening in your capitol. No wonder, your generation is mindless zombies. Played by anyone, while the country burns down. Shame on you. UNSUBSCRIBED.

    ppg2358ppg2358پیش 4 روز
  • How come I saw Katie with some guy named Ron at the gym?

    Corrinne HarshbergerCorrinne Harshbergerپیش 4 روز
  • Why why omg you made me cry and it is ok hahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😊

    Valeria FloresValeria Floresپیش 4 روز
  • BRUHHHHHH OMGGGGGG I LOOLED AT THE TITLE MY FACE NEARLY DROPPED OFF

    Amber rose MoseleyAmber rose Moseleyپیش 6 روز
  • I knew they were joking from the beginning.

    Mya GauthierMya Gauthierپیش 6 روز
  • Josh: what can I say that'll make me sad Me: maybe the future when you break your legs

    Alexis MAlexis Mپیش 7 روز
  • ALWAYS CLICK BAIT.. SMH

    CgoodCgoodپیش 7 روز
  • Are you guys going to have kids

    Lindsay MaciasLindsay Maciasپیش 8 روز
  • Seriously you Tricked me So bad

    Kayla _ Bradley _Kayla _ Bradley _پیش 8 روز
  • Wow I never thought I would be so happy to hear the words “It’s a prank”

    Abby ZinkeAbby Zinkeپیش 8 روز
  • Who remembers the old prank where they said they was breaking up... omg I crieddd

    Bradz GrindBradz Grindپیش 8 روز
  • Bruh I thought you were taking a break.

    Anna Claire GeeAnna Claire Geeپیش 8 روز
  • WAS IT really a prank omg lol

    cable guys talk show _cable guys talk show _پیش 9 روز
  • oh my god I started bloody crying

    Shelby PowellShelby Powellپیش 9 روز
  • I never believed 😂

    Justin CasselJustin Casselپیش 9 روز
  • Ohhhhh

    jeniffer laventurejeniffer laventureپیش 9 روز
  • You both are so awesome with your videos you guys make

    Micheal WintersMicheal Wintersپیش 9 روز
  • Omg I was so sad I'm so happy your back😂👌🤘

    Menelik MonkamMenelik Monkamپیش 9 روز
  • Im unsubscribing now Jk

    Thiccc boi 3000Thiccc boi 3000پیش 9 روز
  • I’ll tell you that y’all are pretty good actors. And you sure got us good!!

    Live in USALive in USAپیش 9 روز
  • Damn... I done did got played... I still love u guys tho

    Sylvie The PersonSylvie The Personپیش 10 روز
  • I’m so late but I was so sad that jatie vlogs were going to end. Thank God for you guys being pranksters.

    SophaCurlsSophaCurlsپیش 10 روز
  • Thank god you are not leaving you guys are literally my life

    Dylan HowardDylan Howardپیش 10 روز
  • Wow. As a true jatie fan and supporter... I for sure got pranked. Great job guys lol 😂

    Kay TheKay Theپیش 10 روز
  • We need to prank you guys!!!

    Jay jhgtown@gmail.comJay jhgtown@gmail.comپیش 11 روز
  • I new it

    Mightye21 JRMightye21 JRپیش 12 روز
  • IT WAS A PRANK OMG

    ꧁༺Estrella༻꧂꧁༺Estrella༻꧂پیش 12 روز
  • I had a feeling it was a prank. 🤣🤣

    Sarah 33Sarah 33پیش 12 روز
  • You guys prank us way to much lol

    Lauren HennellyLauren Hennellyپیش 13 روز
  • “SHE SAID YES!” Love that but I can’t wait for it to be, “I DO!“ 💖

    Robloxlover_ 12Robloxlover_ 12پیش 13 روز
  • You got me and Katie can you tell josh l love you and l love you to Katie xxxxxx❤️❤️💖💖😭😭

    Phil ClaytonPhil Claytonپیش 13 روز
  • I have many emotions to express right now but I don’t know how🥲

    Alaina BombardierAlaina Bombardierپیش 13 روز
  • I freaking love you guys!!!!

    Lindsay BoyceLindsay Boyceپیش 13 روز
  • I laughed when Josh said she’s emotional obviously. I was cracking up 😂😂😂 I Love you Josh and Katie. #JatieVlogsForever #Josh&Katie

    Taylor Whitaker-SlaughterbeckTaylor Whitaker-Slaughterbeckپیش 13 روز
  • Many youtubers say it's there last vid, 2 days later still posting

    Lorretta 626Lorretta 626پیش 13 روز
  • Ik this was a joke lol

    ella marieella marieپیش 13 روز
  • No don't leave pls I love your gays videod😢

    Sophia SykesSophia Sykesپیش 14 روز
  • Don't leave pls

    Sophia SykesSophia Sykesپیش 14 روز
  • No

    Sophia SykesSophia Sykesپیش 14 روز
  • 7:20 😂

    Arabella SuperArabella Superپیش 14 روز
  • Can you please give me your number and come in England and live in my house please

    shazeb khanshazeb khanپیش 14 روز
  • Please do a meet and greet after covid!! #jatiefame

    Tabitha LedfordTabitha Ledfordپیش 14 روز
  • I REALLY BELIEVED IT

    Angelina GuzmanAngelina Guzmanپیش 14 روز
  • YOU MADE ME CRY. YOU ARE FAMILY. WE LOVE YOU. GWS JOSHYB. LOVE LOVE LOVE JATIE.

    Rishita DasRishita Dasپیش 14 روز
  • WHAT!!!! OMG IM SO GLAD ITS A PRANK😁😁😁😁

    Lemonade Stand ManLemonade Stand Manپیش 14 روز
  • Josh can't never be sad he's always happy🤣🤣

    Carlee ShoemakerCarlee Shoemakerپیش 14 روز
  • I cried for so long! I have been watching you guys forever! I don’t know what i’d do if you guys quit.

    Emma JonesEmma Jonesپیش 14 روز
  • I'm so happy that this is a prank! Josh and Katie, you guys are my idols and it would make me so so sad if you guys actually quit youtube . You guys have helped me through so much, and I've been watching you guys for almost an entire year, and it's been the best ever. Love you guys so much ❤️

    Elizabeth BronsonElizabeth Bronsonپیش 14 روز
    • Sorry for saying "you guys" so much

      Elizabeth BronsonElizabeth Bronsonپیش 14 روز
  • Y'all should do a prank on Katie were robers break into the house

    Gadaly LopezGadaly Lopezپیش 15 روز
  • Jatie: we're gonna show some BTS Me: I want to belive it's Bangtan boys sooo hard Like if you are an army

    Sofie Storli OlsenSofie Storli Olsenپیش 15 روز
  • Who has been Katie fan forever

    Cali RutherfordCali Rutherfordپیش 15 روز
  • I would cry for ever if you left😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😡😡😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

    Cali RutherfordCali Rutherfordپیش 15 روز
  • Oh trust me i did not watch the first video So HA!

    Anna StrömbergAnna Strömbergپیش 15 روز
  • So glad it is a prank

    Kayla BradyKayla Bradyپیش 15 روز
  • I love you so much guy you are so amazing guy so much

    Kaitlyn RoyceKaitlyn Royceپیش 15 روز
  • I’m so happy I got a heart attack and I cried so hard

    Lauren GuessLauren Guessپیش 15 روز
  • OH THANK GOD YOU ARENT DONE WITH IRworld I WAS LITERALLY CRYING. thank god

    Cheyenne SearsCheyenne Searsپیش 15 روز
  • I love the Jatie Fam and Topper

    Camdyn McLaughlinCamdyn McLaughlinپیش 15 روز
  • I NEW IT

    Coco’s CornerCoco’s Cornerپیش 15 روز
  • To far jatie vlogs I cried and my heart stop Ps u guys are to good of an actor u messed with my feelings bro

    lilly rlilly rپیش 15 روز
  • Omg I’m so happy I’m abs I’m crying... I was so sad for these last few days and just watching old videos

    Bridget BertrandBridget Bertrandپیش 15 روز
  • Your f###ing kidding mee yall scared me I know it might be fun but I look up to yall fam 😥 😔

    Ann HemphillAnn Hemphillپیش 15 روز
  • I new it was a prank

    Leanna TulkkiLeanna Tulkkiپیش 15 روز
  • Hi josh I hope u feel better your a boss

    Westin LenhartWestin Lenhartپیش 15 روز
  • Omg you scared us so bad...😭😭 Thank gosh omggggg

    Baddie VibesBaddie Vibesپیش 15 روز
  • when josh said "shes obviously very emotional" I have not laughed so hard i choked on my food

    Rachel LaskowskiRachel Laskowskiپیش 15 روز
  • You should do more pranks

    Heather WhitbyHeather Whitbyپیش 15 روز
  • so glad this was a prank!

    corynn alleycorynn alleyپیش 15 روز
  • I knew it was a prank lmao 🤣 I knew cause Josh’s acting is so bad ngl, sorry Josh if your reading this. LOVE U GUYS THO!!! 🙈❤️❤️

    Valentina GonzalezValentina Gonzalezپیش 16 روز
  • I knew it was a prank like there is nooooooooo way! Luv you guys btw❤️

    Anna TurnerAnna Turnerپیش 16 روز
  • I’m not even kidding I literally cried at the other video 😩but now I’m happy because I get to watch my favourite people🙃

    Emilie Brett FrankEmilie Brett Frankپیش 16 روز
  • I'm unsubing cause of this😞 Haha pranked I'm be subbed for the rest of my life love y'all so much and you both have gotton me thru some stuff so thank you and love ya

    Eric PereiraEric Pereiraپیش 16 روز
  • I knew it

    SurgerxcakesSurgerxcakesپیش 16 روز
  • I saw the videos that came out after this before this one so I was like whattttttt

    agathe pagathe pپیش 16 روز
  • I was so scared

    Kaelynn SmithKaelynn Smithپیش 16 روز
  • Me thinking about meeting greets Jatie vlog world tour

    Jeanelle CollierJeanelle Collierپیش 16 روز
  • Why I was crying

    Francesca CooperFrancesca Cooperپیش 16 روز
  • I knew it They would never stop BTW I love you so much❤️😄

    Tessa BurnsTessa Burnsپیش 16 روز
  • Love you guys 😍btw you guys didn't get me ..I kinda knew it was a prank...

    Fariza HussainFariza Hussainپیش 16 روز
  • Love youuu

    Kira BrowneKira Browneپیش 16 روز
  • Don’t scare me

    Angela ContiAngela Contiپیش 16 روز
  • I'm entered into the giveaway. Been supporting you two for about a year now 💜

    BBپیش 16 روز
  • PRANK IDEA FOR KATIE: Get an “ugly” wedding dress and tell Josh you couldn’t wait anymore!!! PLS GET HER TO SEE THIS!!!

    CLAIRE BOWDENCLAIRE BOWDENپیش 16 روز
  • I hate you guys! What a good prank you had me fooled edit: I don’t actually hate you guys love you guys

    Riley Lue GraceRiley Lue Graceپیش 16 روز
  • IT WAS A PRANK OMG...... XD I literally thought they we're taking a break or leaving youtube...

    Gabriella StoneGabriella Stoneپیش 16 روز
  • Katie: “You’ve just been pranked” Everyone: “We been knew”

    Smoakin LanceSmoakin Lanceپیش 16 روز
  • OMG

    HaileyZHaileyZپیش 17 روز
  • Omg🥺😭 you scared meeeeeee😅

    Weird GWeird Gپیش 17 روز
  • WAIT I CANNOT BELIEVE I SCROLLED PAST THIS VIDEO YOU GUYS GOT ME THINKING U WERE GONE FR IM LATE BY 3 DAYS

    Awd GurlAwd Gurlپیش 17 روز
  • I knew it from the start

    H VlogsH Vlogsپیش 17 روز
  • We didn’t buy it😊

    Ami & GenAmi & Genپیش 17 روز
  • U cant fool me lol

    Madd StrubenMadd Strubenپیش 17 روز
  • I was gonna cry

    HayleyHayleyپیش 17 روز
  • Oh yeah, I stayed subscribed hoping and thinking it was a prank. I was right 😉

    McKinley StowellMcKinley Stowellپیش 17 روز
    • And also if it wasn’t a prank I still would have kept it subscribed because you said you’d be posting your wedding video and I’ve been waiting for over a year to watch it so imma watch it 😂😉🙂

      McKinley StowellMcKinley Stowellپیش 17 روز
IRworld