I Told You To LOOK GOOD...*PRANK ON FIANCE*

2020 14 سپتامبر
445 246 بازدید

To be honest idk how she always looks so good. Literally just chillin in casual clothes or all dressed up KB looks fire.. I'm a lucky guy!
J80Fit: jatiecorp.com/collections/j80...
Exclusive Jatie Website: Patreon.com/jatievlogs
PROPOSAL VID: irworld.info/show/fy-lm-h-y/imyGe69leLydq5k.html
NEW MERCH: fanjoy.co/jatie
Makeup giveaway!
Follow @jatiebeauty for a chance to win!
SUBSCRIBE & FOLLOW ON THE IG FOR A CHANCE TO WIN SOME AIRPODS!
@joshbrueckner
@katiebetzing
@jatiebeauty
Tiktok: @joshxkatie
-PRANK WARS-
You can look but you CANT touch prank: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jKmGm5GnrNJ2uKo.html
Being PDA in front of our friends: irworld.info/show/fy-lm-h-y/YoKAaKZkfMt6usg.html
Being mean to my fiancé: irworld.info/show/fy-lm-h-y/jp5mipqIdtWe2pE.html

•Follow Us On Social Media•
Instagram: @katiebetzing @Joshbrueckner
Fitness Instagram @J80Fit
Twitter: @ktbetzing @Joshbrueckner
Snapchat: @k80betz @Joshbrueckner
How we met: irworld.info/show/fy-lm-h-y/eplmg7qehpNfx9A.html
Katie’s Main Channel: irworld.info...
Business inquiries: j80vlogs@gmail.com

نظر
  • JOSH HOW DARE U MAKE KATIE SAD #teamKatie Jk this was a nice prank

    Ella the Fnaf Addict UwUElla the Fnaf Addict UwUپیش 2 روز
  • Fun facts the singer of the song is Katie

    Alexa_ NotAlexa_ Notپیش 13 روز
  • No one: Absolutely no one: Me at the end of the intro: SHE SAID YYYYYYYYEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS

    Sophia BernardesSophia Bernardesپیش 27 روز
  • My Birthday is September 3rd

    Angelica KlinoAngelica Klinoپیش ماه
  • I can’t afford the vip thing and it’s annoying that they do the vip thing like dallen and belle are more famous and they don’t do the vip thing so their Kinda being annoying their making other people feel bad that they can’t wach all the video

    Julie VisserJulie Visserپیش ماه
  • Topper is so big now

    Kimberly GuerreroKimberly Guerreroپیش ماه
  • They thought they could get to 3m by the end of September but they are only at 2.67m in November

    Aidan PresleyAidan Presleyپیش 2 ماه
  • Sorry late birthday

    Tiktok StarTiktok Starپیش 2 ماه
  • When Katie said “I’m sorry I’m not pretty enough for you” I cried

    Midnight Squad GamingMidnight Squad Gamingپیش 2 ماه
  • Omg My birthday is also on September 10th 😂

    Shreya PrabhulkarShreya Prabhulkarپیش 2 ماه
  • Is it just me or does Josh act more tough on pranks than on regular clogs?

    Isabella FordIsabella Fordپیش 2 ماه
  • What is your guy phone number

    Raymie Franklin-DonahueRaymie Franklin-Donahueپیش 3 ماه
  • Anyone else see when he plugged the ig Katie’s was Josh’s 😂😅

    Paris lolParis lolپیش 3 ماه
  • Katie: Im giving away joshy b Me: I have to enter

    Georgia StewardGeorgia Stewardپیش 3 ماه
  • My birthday is September 23erd

    Emma DaltonEmma Daltonپیش 3 ماه
  • I wouldve reacted sm diff. I wouldve been like ok...well I'm not gonna let u tell me that and bring me down 🙄 but in a calmly manner so that i wouldnt start a big fight...

    Margaret HaynieMargaret Haynieپیش 3 ماه
  • My bday is September 12

    Memory WrightMemory Wrightپیش 3 ماه
    • My sister's September 10 also

      Memory WrightMemory Wrightپیش 3 ماه
  • Me: going through all the comments The comment section: prank idea for Josh/Katie Me again: CAN I PLEASE JUST FIND ONE COMMENT THAT IS NOT FOR A PRANK IDEA!😶😑😐😐

    helenhelenپیش 3 ماه
  • Josh: she insists a birthday month Katie a few months ago: “he has his own birthday month”

    Madison BlakeMadison Blakeپیش 3 ماه
  • My birthday is September 4

    Emily StewartEmily Stewartپیش 3 ماه
  • Team Josh ❤

    Lacey FisherLacey Fisherپیش 3 ماه
  • Crazy because I have like three cousins and a mother that have birthdays in September 7th,10th,13th,18th

    Universal GamingUniversal Gamingپیش 3 ماه
  • Katie is always beautiful no matter what❤Love y'all

    Zibusiso HlatshwayoZibusiso Hlatshwayoپیش 3 ماه
  • Prank: Josh should act like he’s in pain, but try to hide it. Not my idea, but a good one! Copy and paste!

    Jenevieve MiglioreJenevieve Miglioreپیش 3 ماه
  • happy late birthday

    summer adamssummer adamsپیش 3 ماه
  • i love yall

    summer adamssummer adamsپیش 3 ماه
  • Mine is August 10

    Anna KharitonenkoAnna Kharitonenkoپیش 3 ماه
  • Hello love you guys Katie's fit was so cute!!❣️

    Kate MillKate Millپیش 3 ماه
  • Please bring back the j80 joggers/trackies and everyone should go subscribe to their friends della vlogs and help get them to 1 million

    Laetitia ZamorLaetitia Zamorپیش 3 ماه
  • Aww bless her🥺💓

    susan wilsonsusan wilsonپیش 3 ماه
  • Prank: Josh should act like he’s in pain, but try to hide it. Not my idea, but a good one! Copy and paste! She'll be so concerned and then upset and then feel bad for being upset, and he'll say he didn't want to worry her, and --- WOW I'm having WAAAAYYY to much fun I NEED to STOP ASAP.

    Carolyn OsterCarolyn Osterپیش 3 ماه
  • Birthday Week 😊

    Jim DrummondJim Drummondپیش 3 ماه
  • Luv u❤️

    guro lenæsguro lenæsپیش 3 ماه
  • Hey Josh you should play a prank on Katie like a 24 hour no attention prank you should give her no attention for 24 hours I do nothing with her to stay on your phone the whole day

    Ariana CooperAriana Cooperپیش 3 ماه
  • omg my fav. youtuber's birthday has my birthday too. sep,10th!! :)

    Summer SmithSummer Smithپیش 4 ماه
  • Me: sees title Also me: THIS BOY GOT THE NERVE

    Avongav SharnishAvongav Sharnishپیش 4 ماه
  • My birthday is September 23rd so my bday in 2 days

    Alicia RuizAlicia Ruizپیش 4 ماه
  • team josh team josh team josh

    Blayke TinsleyBlayke Tinsleyپیش 4 ماه
  • Loads of people i know have September bdays aswell😂 my grandad, my cousin, my brother and my uncle😂

    Rosie HatelyRosie Hatelyپیش 4 ماه
  • Prank idea For Josh : (Katie pls pls don't read) Josh should act sad and say he loves Katie and thx for everything a lot of times in the day then make Katie more sus then Josh should act like he's gonna die in few days , like idk he should say he has some dieses or injury or something but he should get his Freind to act like a doctor on the phone for more proof incase she doesn't believe it! This will be an epic prank!!!?!!? This is not my idea but pls copy paste and like the comment so he sees this 😁👍 - Kid hobbies

    Lord GokuLord Gokuپیش 4 ماه
  • Prank idea For Josh : (Katie pls pls don't read) Josh should act sad and say he loves Katie and thx for everything a lot of times in the day then make Katie more sus then Josh should act like he's gonna die in few days , like idk he should say he has some dieses or injury or something but he should get his Freind to act like a doctor on the phone for more proof incase she doesn't believe it! This will be an epic prank!!!?!!? This is not my idea but pls copy paste and like the comment so he sees this 😁👍 - Kid hobbies

    Ai AiAi Aiپیش 4 ماه
  • Prank idea For Josh : (Katie pls pls don't read) Josh should act sad and say he loves Katie and thx for everything a lot of times in the day then make Katie more sus then Josh should act like he's gonna die in few days , like idk he should say he has some dieses or injury or something but he should get his Freind to act like a doctor on the phone for more proof incase she doesn't believe it! This will be an epic prank!!!?!!? This is not my idea but pls copy paste and like the comment so he sees this 😁👍 - Kid hobbies

    Shazam SupermanShazam Supermanپیش 4 ماه
  • Prank idea For Josh : (Katie pls pls don't read) Josh should act sad and say he loves Katie and thx for everything a lot of times in the day then make Katie more sus then Josh should act like he's gonna die in few days , like idk he should say he has some dieses or injury or something but he should get his Freind to act like a doctor on the phone for more proof incase she doesn't believe it! This will be an epic prank!!!?!!? This is my idea pls copy paste and like the comment so he sees this 😁👍 - Kid hobbies

    Kid HobbiesKid Hobbiesپیش 4 ماه
  • every time the intro says 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚢𝚎𝚜, i feel like crying

    lily maylily mayپیش 4 ماه
  • Did he smack her butt😂

    XxMia_ SquishxXXxMia_ SquishxXپیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • Prank idea for Josh: Keep asking for her phone non stop for the day and when she gets suspicious ab it say "I just need to check something real quick" THIS IS MY ORIGINAL IDEA COPY AND PASTE AND SPREAD THE WORD

    Evelyn Evael323Evelyn Evael323پیش 4 ماه
  • was i the only oje that realized katies tag said josh on it lmaoo

    Storytimes by AStorytimes by Aپیش 4 ماه
  • My birthday is on September 1st so that is just crazy how many people have a birthday this month..

    Gerald VanHornGerald VanHornپیش 4 ماه
  • For the kids to pick up what you wguys and your pick up for dinner at your house and then we will be at your place in the about five hours and thank goodness you guys are going to have to a

    Lucy MonroeLucy Monroeپیش 4 ماه
  • OMG her face 💔 That’s freaking heartbreaking 🥺 God damn it how do u do this?! Josh like , why this is so sad 😭

    sarah taylorsarah taylorپیش 4 ماه
  • Prank idea for Katie: Start a fight with josh, then say that you hated your birthday and that it was a horrible 23rd birthday, that he needed to do much better! Then you tell him it's a prank after a little while.🙂

    Char VibezChar Vibezپیش 4 ماه
  • 1:29 my mom’s birthday is September 6th. Everyone has birthdays in September tho.

    Jade FuentesJade Fuentesپیش 4 ماه
  • prank idea for josh he could ask katie if he could invite he ex to the wedding

    Laura ConnellLaura Connellپیش 4 ماه
  • I love your intro

    Caroline VoCaroline Voپیش 4 ماه
  • I like your hat,Josh

    The Faglie FamThe Faglie Famپیش 4 ماه
  • You should give away a hoverboard

    Morgan GrosekMorgan Grosekپیش 4 ماه
  • Who else has been here sense before 1Million subs

    Maddykitten MMaddykitten Mپیش 4 ماه
  • You can tell they both have corona in there voices probably from having party’s and not wearing a mask🙄

    G A B B Y S H A R K E YG A B B Y S H A R K E Yپیش 4 ماه
  • I'm just be like awww she sounds so sad

    Joel's radar reviewsJoel's radar reviewsپیش 4 ماه
  • Prank idea for Katie: Katie pack your bag in the middle of the night crying, kinda trying to be quiet but not. And then see how Josh reacts. This is not my idea. But make this blow up so Katie can see this

    Ayushi DigAyushi Digپیش 4 ماه
  • Katie always looking 😍 whatever!

    Rebecca LowRebecca Lowپیش 4 ماه
  • You have to make a new intro with topper

    Odee WOdee Wپیش 4 ماه
  • Ouch

    Lilly LLilly Lپیش 4 ماه
  • Glad u had gd BD Katie

    Martin Big CMartin Big Cپیش 4 ماه
  • Happy Birthday

    Shaleen de KlerkShaleen de Klerkپیش 4 ماه
  • Prank idea for Katie: Act really distant from Josh and then when she asks, tell him you know what he did. Get Bella in on the prank aswell

    Lakshme VijayenLakshme Vijayenپیش 4 ماه
  • Did anyone else notice that they tagged josh on insta twice😂

    Kaylee HafermannKaylee Hafermannپیش 4 ماه
  • Topper cried in the perfect moment!!! Katie ur beautiful..!!!!

    Ruby VelasquezRuby Velasquezپیش 4 ماه
  • So y’all don’t know why so many people are born in September...okay 😂

    Ava LolAva Lolپیش 4 ماه
  • Ohh bad words lol naughty josh NAUGHTY LOL AM A NAUGHTY CHILD I HAD MY PHONE IN CLASS LOL LOL NAUGHTY CHILD

    Kris ThomsonKris Thomsonپیش 4 ماه
  • The video sounds soo sad

    Richard ChikelubaRichard Chikelubaپیش 4 ماه
  • You two should watch one of your first ever IRworld videos on your main channel 😂 Like if u agree ⬇️⬇️⬇️

    Ester de LangeEster de Langeپیش 4 ماه
  • josh you should do a prank where you try to make her realize a prank is a prank

    Alyssa SandersAlyssa Sandersپیش 4 ماه
  • cant wait till there pfp is there wedding pic !!!!

    Lilly KLilly Kپیش 4 ماه
  • Topper was whimpering like what are you sayin

    Brianna WilliamsBrianna Williamsپیش 4 ماه
  • Even though I am not the one pranking katie I still feel guilty

    Brianna WilliamsBrianna Williamsپیش 4 ماه
  • Katie is so cute i love how she says “ that makes me feel sad” instead of just getting mad 🥺🤍😭

    Chasitey FarmerChasitey Farmerپیش 4 ماه
  • My B Day was Monday the 14th of September

    Dorothy Van der waltDorothy Van der waltپیش 4 ماه
    • Ok

      Sara HaqueSara Haqueپیش 4 ماه
  • Are these guys acting? I mean seriously after so many pranks they can’t tell?

    Passive AgressivePassive Agressiveپیش 4 ماه
    • Yes they are

      Sara HaqueSara Haqueپیش 4 ماه
  • Josh is honestly the frikin cutest ❤️

    Naomi MicallefNaomi Micallefپیش 4 ماه
  • Katie so what were you joking about Josh oh I was just telling you to look good Katie that’s sad

    Valene SwansonValene Swansonپیش 4 ماه
  • We are a new couple channel that does challenges, pranks, and travel vlogs. We hope you’ll love us! We would love your support in checking us out!

    Melt VlogsMelt Vlogsپیش 4 ماه
  • Katie looks good. But that outfit would be so good on my sister omg even though it's not my sisters style at all ut would look so good on her omg

    ibadbleeppibadbleeppپیش 4 ماه
  • Her fit is honestly FIRE

    Lauren BowlesLauren Bowlesپیش 4 ماه
  • My bday is September 4th

    Athena's WorldAthena's Worldپیش 4 ماه
  • omg my Birthday is in September 8

    Eiltetv gamingEiltetv gamingپیش 4 ماه
  • Everyone in the comments: prank idea

    Sarah ThomasSarah Thomasپیش 4 ماه
  • Prank idea for Katie Get lots of cash and stick it it a jar and when josh asks how you got it all tell him you got a job at a strip club without telling him. Like and copy so that she can see this!

    Diane TengaDiane Tengaپیش 4 ماه
  • My b-day is in September too, I guess EVERYONES birthday is in September!! 😂

    Livia's Channel!!!Livia's Channel!!!پیش 4 ماه
  • i feel like Katie is kinda sick🥺 why her voice sounds like that hope you get better love you😢 #Jatie_Fam_always❤

    Faty beautyFaty beautyپیش 4 ماه
  • My birthday is September 18th

    Natalie BlandNatalie Blandپیش 4 ماه
  • What breed is your dog bro?

    Reza AliAkbaryReza AliAkbaryپیش 4 ماه
  • Happy bday sorry i was not on youtube for awhile

    Paul MommaertsPaul Mommaertsپیش 4 ماه
  • Katie yo voice

    Greg SandersGreg Sandersپیش 4 ماه
  • prank for katie you should make very bad food all day and see if he tells you

    REWINDEDGALAXYREWINDEDGALAXYپیش 4 ماه
IRworld